22 Mart 2012 Perşembe

yeni incilerimiz

Hep yazıcam yazıcam diyorum ama Tuna üstüste bombalar patlattığı için bir türlü yakalayamıyorum.
Her konuda söyleyecek sözü var.
Bir kere bizim evde çizgi film yok onun adı çizgi ilim :) Dün akşam kapıdan girdim atladı üstüme üzgün bir ifadeyle anne prensesi kaçırdılar dedi dudak büktü sonra neşeli ve heyecanlı bir şekilde ama kalican kurtardıııı diye bağırdı :) Kalican da keloğlan oluyor.. Her ne kadar Disney Channel hayranı olsa da TRT1'i de ihmal etmiyor ben TV izlemesinden yana değilim ama büyüdükçe hiç izlememesi gibi bir durum da söz konusu olamıyor maalesef biz de elimizden geldiğince sınırlı olarak izlemesine izin veriyoruz. Çizgi filmleri beraber izlediğimizden ben artık hepsinin şarkısını ezberledim ee izlerken de söylemek hoşuma gidiyor ama yok bizimki izin vermiyor anne sen söyleme onlar söylesin diye her seferinde ağzımı kapatıyor.

Dün babaannesine kahvaltıdan sonra annem ilacımı içirmeyi unuttu demiş sen içir; babaanne aradı evet dedim doğru soylüyor omega3'ü gece vermeye unuttum..Böyle şeyleri asla atlamıyor..Bir de yemeklerdeki yeni takıntısı hardal; hardalın kendisinin olduğunu söyluyor ve her yemekte mutlaka sofraya getiriyor, kullanırken Tuna'dan izin alıyoruz. Geçen gün öğle yemeğinde bu benim babaanne ben bundan yemeğime koyuyorum demiş kadıncağız da beni aradı böyle böyle diyor koyalım mı diye :)

Haftasonları mutlaka kankasına gidilecek; gidemeyince tutturmuyor ama konusursak hayıyy anne kankama gidicez diyor..Eczanede kıt kıt kes kes yapacakmış, ilaç gönderecekmiş, teyzesiii haberin olsun ilaçların da hepsi Tuna'nınmış..

Şimdilik aklımdakiler bunlar yeni inciler de yolda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder