23 Mart 2012 Cuma

Düne devam

Dün akşam yatmaya hazırlanıyoruz süt ısıtıyoruz Tuna'ya mutfakta birden bana "anne sen sigara içiyor musun?" diye sordu.
hayır içmiyorum dedim sonra sırayla herkesi sordu baba?, babaanne? dede? anneanne?..anneanneye kadar cevaplar hayırdı içim burularak anneanneye evet dedim :( ama sigara çok kötü birsey dedim Tuna da hemen arkamdan ekledi evet anne hasta oluyosun sonra..

Bu aralar aksamki kitap okuma seansımıza Müzisyen İnek Sırma kitabıyla başlıyoruz Tuna'nın kitaba verdiği isimse Mısır :) anne Mısır'ı oku önce diyor :))

Tursu sevdasından daha önce bahsetmiş miydim peki?? Salatalık turşusu son iki-üç ayın gözdesi, hemen hemen her akşam özellikle babası biber turşusu aldıysa Tuna da mutlaka aynı babası gibi turşusunu tabağının kenarına koyuyor ve yemek aralarında bir ısırık alıp tekrar tabağın kenarına yerleştiriyor!!

Geçen akşam da aramızda şöyle bir konusma geçti;
Farkettim ki Tuna  geçen gün aldığım zıp zıp plates topuyla  hiç oynamıyor. Tuna bu topu bana aldırdın hiç oynamıyorsun neden diye sordum.. bana ama anne anneannemle dedemi çok seviyorum gibi birşeyler söyledi, bunun anneannen ve dedenle ne alakası var Tunacım dedim, durdu durdu biraz sonra anne bir daha sorsana bana neden oynamıyorum diye dedi.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder