2 Mart 2012 Cuma

biraz kafası karıştı

Yemekte bir arkadaşımın kızından bahsediyordum; annesinin karnını sevmiş anne karnın biraz büyümüş acaba bebek mi var bebeğimiz olsa ne güzel olurdu ben ona bakardım yemek yedirirdim vs. diye anlatıyormus dedim  Zeki'yle gülüştük. Bizimki de sanırım o sırada kayıttaydı biz farkında değiliz.

Akşam yatıcaz süt ısıtıyoruz Tuna bana anne ben büyüyünce anne olucam dedi :)  ben daha ilk şoku atlatmadan anne karnımda bebek var mı diye sordu:) gülsem mi ne yapsam bilemedim.. Tuna'cım senin karnında bebek olamaz annelerin karnında bebek olur, erkekler baba olur kızlar anne, anneyle baba aynı zaten diyebildim..Bu sefer de anne ben senin karnındaydım nasıl çıktım diye sordu? :))
sen doğdun yanımıza geldin bak simdide kocaman oldun dedim öptüm öptüm kucakladı beni konu kapandı ama sanırım bu konuları  ufak ufak arastırmanın da zamanı geldi..
3yaşında başlıyorlarmış kız-erkek ayrımını yapabilmeye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder