29 Mart 2011 Salı

çok şey birikmiş anlatacak :)

Blogum açıldı diye sevinmiştim geçen hafta bir baktım gene kapanmıs :( uff böyle olunca da insanın hevesi kursağında kalıyor..
umarım artık kapanmaz..
Geçen hafta  dayanamayıp Tuna'ya bir sürü kitap aldım; bazıları 2yas için bazıları gelecek senelerde okumak üzere kütüphanemize yerleşti :) Aralarında iki tane kitap varki bunları her aksam yatmadan önce en az 4-5kez okuyoruz; Pisicik ve Sarı Kız.. Pisicik'in bir bölümünde fare Zed Pisicik'in kuyruğuna  tava bağlıyor bu sayfaya gelince Tuna işaret parmağını sallıyor :))
Şimdi yeni yeni "benim" dönemi başladı. Hemen hemen herşeye menim diyor, masadaki sürahi, yoğurt kabı, çekiçek, sandalye, tencere alakalı alakasız herşey Tuna'nın..
Salondaki saksının toprağını karıştırmaya bayılıyor, birara unutmustu da rahat etmiştik ama bugünlerde gene aklı orada..Babasıyla salonda oturuyorlarken Tuna'nın gene aklına toprakla oynamak gelmiş olacakki Zeki'ye yarı konusarak yarı işaretlerle televizyon izlemesini işaret etmiş kendisi de buarada rahat rahat oynayabilsin toprakla. Aynısını bana bu sabah kahvaltıda yaptı; niyeti suyun içine limonu atıp oynamak ama gözü de bende ne yapacagım diye kontrol ediyor baktı pek izin verecek gibi değilim anne mama mama demeye başladı:))

4 yorum:

  1. Ahhh benim tatlı keltosummmm nasıl da büyüdü sacıda varrrr dişide varrr.Annesi siz de kendi işinize baksanıza ne güzel toprak karıstıracak cocuk:))

    YanıtlaSil
  2. ay özlemişim hadi yazmaya devam artık pek sorun yok gibi :) büyüdü senin ufaklık artık daha neler yaşarsınız siz eğlenceli eğlenceli sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  3. :) evet burcucum bende özlemiştim..
    18 nisanda 2 yasında olacak cok cabuk buyuyor :)

    YanıtlaSil
  4. teyzesiii hem de ne dişler gecen gun bir ısırdı parmagımı izi cıktı o pirinçlerin :) kıkır kıkır da gülüyor..

    YanıtlaSil