1 Nisan 2011 Cuma

garga mı avav mı

bu sabah Tuna gene erkenden uyandı; bu aralar böyle sabah 6'da açıyor  gözlerini biraz süt içiyor sonra kitap okumamızı istiyor..biriki kere babaya okuttu ama babasının stili biraz değişik olunca ondan memnun kalmamış olacakki illa benim okumamı istiyor..Babası da içten içe gülüyor bu işe :) Ben daha ayılamamısken Tuna'nın da sütünü içerken uyuyakalmasını canı gönülden dilerken Tuna daha da açılıyor ve el mahkum başlıyoruz okumaya..Sarı Kız ve Pisicik bu iki kitaba taktı Tuna baska birsey okumamızı kabul etmiyor..siz nasıl degiştiriyorsunuz kitapları?? Biz henüz değiştirmeyi beceremedik..
yatakta kitap okurken bi şiş kazası yaşayınca kalkmak zorunda kaldık. Tuna'ya dus aldırdıktan sonra üstünü giydirdim ama küçük bey giydirdiğimi beğenmedi gitti odasından kendi beğendiği tisortunu aldı garga garga diye diye geldi yanıma..tamam dedim onu mu giymek istiyosun hı hı dedi..Cıkarttık hav havlı tisörtumuzu giydik gargalıyı..ama bu sefer de havhavlı olan kıymete bindi ben kaldıralım diyince bu sefer onu giymek istedi..sonuc olarak gargalı cıktı havhavlı giyildi :)

sonraa da beraber kahvaltı yaptık Tuna cok ciddi bir şekilde yumurta soydu ve bana boooll boolll zeytin yedirdi :))

2 yorum:

  1. selin canım bu çok datlu maşallah :) ne şeker halleriniz var yahu :)) sevgiler güzel hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler burcucum:) iyi haftalarr..

    YanıtlaSil