6 Aralık 2010 Pazartesi

haftasonu...

biz bu haftasonunu cok hareketli ama yorgun bitirdik..
cuma aksamı iş çıkışı kocişimle birlikte sinemaya gittik; Av Mevsimi..
Uzun bir aradan sonra sinemaya gitmek cok hoşumuza gitti. Film de güzeldi, biraz kolay tahmin edilir bulduk biz ama olsun oyuncular iyiydi..
Cumartesi gününe Dünya Göz Hastanesinde başladık, ikimiz de optik olduğumuzdan önce gözlerimizi muayene ettirdik sonra da kendimize yeni gözlük aldık. Gözlüklerimizi almak için Eminönüne gittik biz gözlük seçerken Tunişimin de karnı açıktı tam 4 tane mandalina yedi kuşum.
Gözlükleri seçtikten sonra hazırlanmasını beklerken biz de yemek yiyelim dedik. Yemeğimizi yedik sonra Tuna'yı güvercinleri görmesi için Yeni Camii'ye götürdük. Tuna bak güvercin diyorum o garga diyor :)bu aralar penguen ve her cins kuşa garga diyor.
eminönünde işimizi bitirdikten sonra arkadaşlarla buluştuk yemek yedik sonra gece yarısı Tuna'yı anneanne'ye bırakıp biz arkadaslarla dışarı çıktık. Anneanne, dede ve teyze Tuna'yı camda bekliyorlardı..Tuna da onları gorunce cok mutlu oldu hoop dedenin kucağına. Gece deliksiz uyumuş sabah da 10.30'da kalkmış yavrucak yoruldu bütün gün tabii.
pazar sabahı kahvaltıya davetliydik cok zor oldu ama erkenden kalktık..Ayrılığımızın üstünden 24 saat geçmemişti ama Tuna burnumda tüttü..gittiğimizde uyuyordu 10dakkika geçmeden uyandı kokumuzu mu alıyor nedir?? Aksam yemeğimizi yedikten sonra eve geçtik banyo sefası ve cumburlop yatak..

3 yorum:

  1. seliiiin şu butonları nereye kodluyorsun? hani burada olmandan dolayı memnunum falan var ya shabby. com'un onların kodunu nereye ekliyorsun?

    YanıtlaSil
  2. yazını da öyle hızlı yazmışsın ki ben de ayak uydurup hızlıca okudum! :)) "garga"ya bittim! :)
    ha bu arada atamam olmamış! :) her şeyin hayırlısı!

    YanıtlaSil
  3. ben de biryerde gordum onları ama bilmiyorum bakim sana haber veririm :) biz de korler sagırlar birbirini agırlar olduk tam
    :)

    YanıtlaSil