11 Mayıs 2012 Cuma

Cuma akşamı çok geç çıktım işten Tuna babasına söylenmiş "annemi bir daha işe göndermeyeceğim" diye..Ben geldiğimde yatmaya hazırlanıyordu pijamalarını giymişti, sarıldık öpüştük hemencecik uyuyuverdi..
Cumartesi sabahı uyandı sevinçle anne tatil mi oldu simdi mi tatil oldu diye ..


Kahvaltımızı yaptık giyindik çıktık Emirgan'a..hava çok güzeldi  yürüdük önce sonra takalar gözümüze takildı hadi geçelim karşıya dedik. Tuna pek sıcak bakmadı bu fikre taka ona pek güvenli gelmedi ama sonra alıştı geçtik Kanlıca'ya..Biraz da oralarda dolandık tekrar döndük geriye..Bizim geldiğimiz motora başkaları binince bizimki pek bozuldu ama sonra daha güzeline binice diğerini unuttu..


Akşam  kendi kendime hıdırellez yaptım bakalım insallah dileklerim geçek olur :) bir avuc dileğim oldu hepsini toparladım bir keseye  doldurdum..Tek tek gerçekleşmesini bekleyecegiz..

Pazar günümüz erken başladı, annemlerle kahvaltı yaptıktan sonra annem ve çocukluk arkadaşı torunları tanıştırmaya karar verdi biz de hep beraber çıktık dışarıya..Tanışma merasimi pek parlak geçmedi yaşlar eşit olunca çok iyi oynayamadılar, bu merasimden sonra Moda'ya gittik minik Derin'i ziyarete..Ayy Tuna'dan sonra Derin pek bi minik geldi bana..elleri ayakları miniminnacık  çokk tatli..
Pazar gününün son aktivitesi olarak da arkadaslara maç izlemeye gittik, Tuna son Fenerbahçe-Galatasaray maçından beri Fenerbahçe ve Cim-Bom  nedir öğrendi, babasının yaptığı birkaç baskıdan dolayı da hangi takımı tutuyorsun dediğimizde Fenerbahçe demeye başladı, ama pazar gunu ben de boş durmadım Tunacım biliyor musun ben de Cim Bom'luyum dedi hooop bizimki de Cim Bom 'lu oluverdi. Biz birbirimize söz vermiştik Zeki'yle takım konusunda baskı yapmıcaz diye ama baktım karsı taraf atakta ben de gectim karşı ataga :) Aslında bir yandan da diyorum baba-oğul tutsunlar aynı takımı ama bir yandan da içten içe de sinir oluyorum..Neyse bakalım Tuna hangisini seçecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder