7 Aralık 2011 Çarşamba

nerelerdeydik

Ha bugün ha yarın yazarım derken çokkkk uzun zaman olmus...araya zaman girince de insan kolay yazamıyor..Ama acaip bir yoğunluk var bizde son iki-üç  aydır. İş çok yoğun haftasonları da öyle çabuk geçiyorki neye zaman ayıracağımızı şaşırıyoruz!! Evle mi ilgilenelim Tuna'yla mı kendimizle mi hepsi birbirine karışıyor ama Tuna bizi o kadar çok özlemiş oluyorki haftasonları dipdibe yaşıyoruz yumoş yumoş:) Özellikle geçen hafta işten 9'dan önce çıkamadım tabii Tuna'yla da istediğim gibi ilgilenemedim pazar günü kuzum durup durup anneciğimm diye sarıldı evdekilere benim annem diye nispet yaptı..Böyle olunca çok üzülüyorum çalışmak evet gerekli seviyorum da çalışmayı ama Tuna'ya doyamadığımda ya da onun bizi böyle özlediğini gördüğümde çalışıyor olmaktan da nefret ediyorum.

Kuzum tam bir papağan herşeyi anlatıyor artık; bazı kelimeleri çok komik mesela poşete pişot diyor, çarşafa çarfaş :) Müzik okulunu da çok seviyor okulda öğrendiklerini orada yapmasada evde bakıyorum kendi kendine söylüyor..şarkıları da ezberledi en çok Küçük Hasan'ı söylemesini seviyorum bir bölümünü kendince "burda hasan yok" diye çeviriyor komiğime gidiyor. bir de son dönemde traktör ve kepçe şarkısına taktı böyle bir şarkı benim bildiğim yok nereden çıkardı bilmiyorum ama ısrarla anne hadi kepçeyle traktör söyleyelim diyor ben de uyduruyorum :)

Tuna'ya göre öğretmen öğretmen, erkekler adam, bayanlar kız mantık bu kadar basit; sınıfta öğretmen yoksa sınıfın kapısından öğretmen diye sesleniyor Tuna'cım öğretmenim diye düzeltiyoruz ama sonra gene aynen devam ediyor, arkadaşımız Levent'e de durdu durdu adam dedi hepimiz şok olduk ama en çok da samimi olmadığımız bir arkadaşımızın evinde utandım diyebilirim bizimki koltuğa yatmış süt içiyordu arkadaşın eşine yattığı yerden kız kız diye seslenmez mi  gülsem mi ne yapsam bilemedim hemen Tuna'cım abla de lütfen kız denmez diye düzelttim ama şok oldum kız lafını duyunca..

1aydır uyku düzeni iyice bozuldu gece 1'den önce uyumuyor, yaklaşık iki haftadır da yanımızda uykuya dalıyor..Dün gece ben gözlerimi kapadım uyuyor numarası yapıyorum bizimki kıpır kıpır konuşuyor, dönüyor, elinde ayısı ona birşeyler anlatıyor, suratıma otobus minibüs bipp yapıyor, sürekli bir hareket halinde yani en sonunda geldi tepeme dikildi "anne beni duyuyor musun? anne duyuyor musun gözlerini açsana ..ben çok terledim sırtıma peçete koysana" dedi..peçeteyi koyduk bu sefer 5dakika geçmeden anne peçeteyi alsana diye tutturdu.
Bir de süt içme olayımız varki evlere şenlik dün gece 1 lt. sütü bitirdi mesela ben hacıyatmaz gibi kalkıp kalkıp süt ısıttıyorum her gece en az 3 kere süt ısıtıyoruz başka türlü uyutamıyoruz bunu nasıl aşacağız bilmiyorum..Varsa bildiğiniz bir metod tavsiyelerinizi bekliyorum..

4 yorum:

  1. uzun zamandır yazmıyordun evet ben de bu aralar pek yazamıyorum içimden gelmiyor :( ama bayıldım maceralarınıza ne sevimlisiniz öyle ya sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. çalışmak hep bir vicdan azabı olucak galiba bizim için.. şöyle yılbaşında ikramiye bize çıksa da kuzularımızla hep koyun koyun olsak..

    YanıtlaSil
  3. :) ara verince zor oluyormus ya geri donmek :)) tesekkur ederiz..
    öpuyoruz..İstanbul'a geldiğinde biz de bekleriz..öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. sevgi, keskeee ben de hep onun haylini kurarım ama amortiyi zor tutturuyorum :))

    YanıtlaSil