7 Ekim 2011 Cuma

anne belabel

Dün aksam eve geldiğimde Tuna kepçe, kamyon dökmüş oyun oynuyordu. Benim pasta süslerimi almış kum niyetine kepçeye dolduruyor boşaltıyor. Ben gelince tekrar çıkarttı anne belabel oynayalım otuu otuu dedi. beraber insaat yaptık; kepke kum koyuyoo kaykuu alıyoo..

Fotografını çekmek istedim bu sefer kızdı çekme gel otur diye; hadi dedim gel beraber kendimizi çekelim; bir tane çektik dur dedim gözlüklerimi çıkartayım ikinciyi de çektik bu sefer kendisi eline aldı makineyi beni çekmek istedi tam çekecekken gözlüklerimi farketti gözlüklerini çıkart dedi :) sonra cekti fotomu..

Dün annemler İstanbul'a geldi, Tuna'ya da anlattım anneanne dede gelecek diye ama bu sefer bize geleceklerini düşündü bir türlü uyumak istemiyor, anneanne nerde anne? benim anneannem nerdee?? ucak nereye geldi anne? anne anneanne ayaa..ayya anne ..Tunacım anneannenler bize gelmeyecek bu aksam diyorum inanmıyor bana ben uyumucam anneanne gelecek ben kapıyı açıcam diyor..En sonunda annemle konustu da neyse ikna oldu sonra geleceklerine ve uyudu tabii buarada saat 12 olmustu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder