18 Nisan 2013 Perşembe

Happy de Börtlekk suyuu

Bugün 18 Nisan ve bugün tam 4 yaşını doldurdu Tuna.. 4 sene õnce bugün büyük bir heyecanla bekliyorduk kendisini..
Babacığımın ayağı kırık olduğundan hastaneye gelememişti ama biz kalabalık bir grup olarak gitmiştik hastaneye..Doktor sesini duyuyor musun dediğinde kalbim yerinden fırlayacak gibi olmuştu nefesim kesilmişti..Sonra yanıma getirdiler allahım kırmızı suratlı buruşuk birşey ama bana nasıl da tatlı gelmişti gözlerimi alamamıstım..O günden beri zaman çok hızlı geçti sanki ne zaman bu kadar büyüdü anlayamadım..Her anın tadını çıkarmaya alıssam da insan sürekli birşeyleri kaçırıyormuş gibi hissediyor!! Onun için her fırsatta sarılıyorum,öpuyorum Tunişimi..Biliyorum biraz daha büyüyünce öptürmeyecek şimdi bile  çok sıkıstırdıgımda hem kızıyor hem de bıyık altından gülümsüyor ama arada da olsa eliyle yanaklarını da silmeyi ihmal etmiyor..
İlk kez bu sene doğum gününün farkındaydı Tuna..Bizden Şikmek McQueen pasta istedi, tek tek hediye siparişi verdi..Bugün okula giderken gömlek bile giydi :))..Çok heyecanlıydı :))..İlk kutlamayı okulda yaptık  bir tane de haftaya var ..Okula gidince anneannesini hemen arkadaslarıyla tanıştırdı, fotograf çektirdi, önde kim duracak tartışması yasandı; arkadaşı en önde ben durucam diyince bizimki hemen ama bugün benim doğum günüm en önde ben durucam diyince hepsini yanyana dizip fotograf çektik..Ben isten cikamayinca babası ve anneannesi ile once yemek yiyip sonra sinemaya gittiler. eve geldigimde balkonda ciceklrrin topraklarini degistirirken buldum onlari, bizimki mest:)))


Tatlı oğluşum benim doğum günün kutlu olsun; sağlıklı, mutlu, neşe dolu günlerin olsun..Hayat karşına hep güzellikler çıkartsın..Hep beraber nice mutlu yaşlarını kutlayalım!! Seni çokkk seviyoruz.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder