22 Haziran 2012 Cuma

Tatil

Bu sene ilk olarak eşimle birlikte tatile çıkıyoruz, Tunişsiz..Çantalar hazırlandı bizim için ve Tuna için.. 2 ayrı çanta..Çok garip bir durum benim için çünkü  hiç bu kadar uzun ayrı kalmamıştık çok çok çok özleyeceğim..Kendi kendime söz verdim çok fazla duygusallaşıp ağlamayacağım diye uğursuzluk getirdiğine dair inancim var..Ama çok çok çok burnumda tüteceksin, düğümler sıralanacak boğazıma..
Benim canım oğlum,
Bugun ilk olarak tek başına tatile çıkıyorsun tabii ki tek başına çıkıyor sayılmazsın anneanne ve dedenle babaanne ve dedenin yanına gidiyorsun ama ilk kez bu kadar uzun ayrı kalacağız. Pek hevesliydin bu tatil için (dün akşam durup durup anneannene beni unutma sakın oldu mu diye hatırlatmalarda bulundun ) bu hevesin bana güç verdi ama  otobüsteki o  mahsunluğun benim tüm direncimi yıktı göz yaşlarımı görmediğini umarak akıttım istemeden. Hergün için sana minik süprizler hazırladık ki geleceğimiz güne kaç gün kalmıs anlayabil benim tatlı miniğim..Ama esas sürpriz biz gelince o çok beğendiğin dilinden düşürmediğin kepçe ve kamyon..Hadi bakalım bol bol oyna, gez, yüz çok çok eğlen canım benim..şimdiden çok özledim ben seni, fotograflarını görünce elimde degil gözlerim doluyor..seni çok seviyorum canım bunu hiç unutma..

Bugün ayrıca henuz etkilerini hissetmediğimiz bir gelişme daha oldu hayatında.. Uzun zamandır konuşuyoruz ve sen her seferinde karşı çıkıyorsun ama gitmeyecegim dediğin anaokuluna  kaydını yaptırdık bugün..Anlaştığımız gibi bir dene bakalım ben çok seveceğinden eminimJ 10 Eylül’de hepberaber okul yolunu tutacagız J ..Bakalım okulda bizi neler bekleyecek ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder