10 Nisan 2012 Salı

winnie the pooh bu üzer mi?

dün akşam TV'de Winnie The Pooh maceralarından birisini izliyorduk Tuna'yla beraber..filmde tavşan arkadaşlarıyla tartışıyor sonra rüyasında hepsinin gittiğini tek başına kaldıgını görüyor ve çok üzülüyor. İşte bu noktada baktım bizimki içini çekiyor yaşlar aktı akacak, dudak bükülmüş bir yandan da ağladığını belli etmemek için elini alnına götürmüş arkadaşları nerede anne diye cılız bir sesle soruyor, rüya görmüş Tuna'cım arkadaşları evlerinde diyorum hani ama göremiyorum diyor :) sonra neyse çıktılar da piyasaya bizimki biraz rahatladı ama bütün gece tavşan neden üzüldü arkadaşları gitti mi vs diye sordu.. Kuşum büyümüş de film izlemiş bir de filme üzülüp ağlamaklı olmuş..
ben de kendimce fırsattan istifade oyuncaklarını paylaşması için filmden yola çıkarak arkadaşlarımızın da istekleri vardır sadece bizim istediklerimiz olmaz onlarınkini de dikkate almalıyız mesela bizim oyuncaklarımızla oynamak istediklerinde paylaşmalıyız gibi cümleler kurdum ama hiç oralı olmadı, hayıy annee onlar bisikletimi cok hızlı kullanıyo ben vermek istemem dedi çıktı işin içinden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder