22 Şubat 2012 Çarşamba

Merdivenler şaşırttı

İki haftadır Dukan diyetin uyguluyoruz Zeki'yle çok da iyi gidiyor..İkimiz birlikte yaptığımız için daha kolay oluyor uygulaması..1 ay sonra insallah doğumdan önceki kiloma döneceğim.
İki gündür de asansör yerine merdivenleri kullanıyorum..Bu sabah Tuna da uyandı bizimle hepbirlikte kahvaltımızı yaptık beni yolcu ettiler, ben giderken alışık olduğu üzere gene çıktı dışarıya komşunun oğlunun scooterı aldı ben de vedalaşıp merdivenlerden indim aşağıya..Daha apartmandan çıkmadan telefon çalmaya başladı meğersem Tuna annem yanlış gitti asansöre binmedi diye ağlamaya başlamış. Babası da telefonda sesimi duysun iyi olduğumu anlasın diye aramış... Konuşmadı benimle gerçi ağlanıyordu ama sonradan sakinleşti sanırım..
Rutinler çok önemli Tuna için..Yapmazsak sıkıntı oluyor.Okuduğumuz kitapların da bir rutini var onun için mesela bu aralar sıralama söyle; İtfaiyeci Fibi, Kırmızı Elma ve Taşıtlar..Bakalım bu üçlü ne zaman değişecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder