8 Haziran 2011 Çarşamba

Komşu Komşu huuu :)

Çapraz komşumuzun iki cücesi var; Kaan ve Öykü..Tuna ne zaman seslerini duysa hemen kapıya cıkıyor.. Yeni moda koridorda kosturuyorlar, top oynuyorlar, bazen de bisiklete biniyorlar..
Cumartesi günün anne oğul evdeydik Tuna'nın kulaklarında kızarıklık olduğundan sadece yarım saatliğine dısarı çıktık geldik.. Eve girdikten sonra bisikletini temizlerken Tuna gene koridora kaçtı doğru komşunun kapısına biraz bekledi sonra kapıyı çaldı.. Elif açtı kapıyı çocuklar evde yokmus ama Tuna pek de umursamadı ya da ne düşündü bilmiyorum ama Elif Tuna'yi içeri çagırdıktan sonra biraz oyalanıp ilk kez beni çağırmadan içeri girdi..ayakkabılarını çıkardı  dogru Kaan'ın odasına 5 dakika sonra baktım Kaan'ın oyuncaklarından seçmiş geliyor :)
Kendi başına gidebilmiş olması açıkçası beni çok mutlu etti çünkü çekingen, utangaç olsun hiç istemiyorum...Herkes gibi ben de kendi işini kendi halledebilsin, insanlarla kolay iletişim kursun istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder