6 Ocak 2011 Perşembe

nu ne ??

Bu sabah itibariyle Tuna'nın bu ne soruları başlamış bulunmakta :)

Sabah çantamı eliyle işaret ederek (avuçiçi yukarı doğru omuz hafif çekik şekilde) nu ne aa?? Daha sonra mutfaktaki herşeyi aynı şekilde ve gayet merakli bir ifadeyle sordu. Arada da eğilip beni kolumdan öptü çenemden tutup sevdi :)

Tuna iki gecedir yatağına yatıyor sonra benim sütünü getirmemi bekliyor ama bu arada da yattığı yerden ben yanına gidene kadar annii anniii diye sesleniyor :) Tuna'nın bu halleri çok komiğimize gidiyor Tuna da çok keyifleniyor bu durumdan :))

2 yorum:

  1. Selin maşallah Tuna ya ama daha ne
    haller yaşayacaksınız bir bilsen :)
    yeğenimden biliyorum ben bazen çıldırtıyor beni ama bazen de o kadar güzel cümleler kuruyor ki şaşıp kalıyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. :) evet bakalım konusunca neler soyleyecek ben de merak ediyorum..

    YanıtlaSil